• چه عواملی به وب سایت شما اعتبار می بخشند

     

    آيا تا بحال در هنگام بازديد از يك وب سايت مورد هجوم تبليغات فراوان آن قرارگرفته ايد؟ در جار و جنجال و شلوغي تبليغات بنري آن سردرگم شده ايد ؟ با طرح هاي پر زرق و برق مواجه شده ايد ؟ 

    در مقايسه با يك وب سايت اطلاع رساني كه گشت و گذار در آن آسان بوده و عموما" دنبال كردن و پيگيري مطالب در آن لذت بخش مي باشد ، شما به كدام وب سايت اعتماد مي كنيد؟ از كدام وب سايت دوباره بازديد مي كنيد؟ 

     

    هرچه وب سايت شما در برقراري ارتباط با بازديدكنندگان موفق تر باشد به همان ميزان اعتماد بازديد كنندگان وب سايت به شما بيشتر خواهد بود.

    اين نوشته چند نكته را در اين مورد پيشنهاد مي دهد : 

     

    1- نام دامنه (Domain) با نفوذ و مناسبي براي كسب و كار اينترنتي خود انتخاب نمائيد.

    2- از آدرس پست الكترونيك با نام دامنه خود استفاده نمائيد.

    3- در وب سايت خود شماره تلفن ، ساعت كار، آدرس پستي شرکت ، آدرس پست الكترونيك شركت و آدرس پست الكترونيك شخصي خود را قراردهيد.

    4- لينكهاي برقراري ارتباط را روي وب سايت خود قراردهيد.

    5- اگر در وب سايت خود فروش الكترونيك داريد ، وب سايت شما بايد داراي سيستم خريد قابل اطميناني باشد و مشتريان شما كاملا" در اين زمينه آگاه شوند.

    6- اطلاعات و مندرجات وب سايت خود را بروز كنيد.

    7- امكان تماس شخصي را در وب سايت خود فراهم نمائيد.

    8- از جسته و گريخته بودن مطالب و تعدد صفحات پرهيز كنيد.

    9- طرحي باب سليقه بازديد كنندگانتان انتخاب نمائيد.

    10- صفحات وب سايت شما بايد بسرعت Download شوند.

    11- امكان ارسال پيشنهادات و نظرات بازديد كنندگانتان را فراهم كنيد.

    12- امكان تبادل لينك و ارتباط با وب سايتهاي ديگر را پيش بيني كنيد.

    13- ارائه خدمات گارانتي ( در صورتيكه از طريق وب سايت خود خدمات يا محصولاتي را بفروش مي رسانيد ) را فراموش نكنيد.

     

     

    منبع : eMarketingway.ir