آموزش ساخت ایمیل در پلسک

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همانطور که میدانید امروزه ایمیل یکی از مهمترین و ساده ترین روش های ارتباط میان شرکت ها و افراد در سرتاسر جهان است. همچنین یکی از روش های بازاریابی تبلیغاتی و معرفی محصولات و خدمات به افراد مختلف میباشد.

شما از طریق کنترل پنل پلسک هاست ویندوز میتوانید برای دامنه فعال خود ، اکانت های ایمیل متفاوت ایجاد نموده و با استفاده از این اکانت ها ، ایمیل ارسال و دریافت نمایید. در این مقاله به نحوه ساخت اکانت ایمیل در کنترل پنل پلسک هاست ویندوز میپردازیم.

برای انجام این کار ابتدا وارد کنترل پنل پلسک شده و از منوی سمت چپ پنل بر روی گزینه Mail کلیک میکنیم.

در تب  Email Addresses ، جهت ایجاد اکانت ایمیل جدید بر روی گزینه Create Mail Address کلیک میکنیم.

در صفحه باز شده در تب General ، مشخصات اکانت ایمیل مورد نظر را تکمیل میکنیم.

در فیلد Email address ، نام موردنظر برای اکانت ایمیل را وارد میکنیم.

در فیلد Password  و Confirm password ، رمز عبور و تکرار رمز عبور برای اکانت ایمیل مورد نظر را وارد میکنیم. همچنین میتوانیم از گزینه Generate جهت ایجاد رمز عبور تصادفی برای اکانت ایمیل استفاده نماییم.

با فعال کردن تیک گزینه Mailbox ، میتوانیم میزان فضایی مشخص از هاست خود را به این اکانت ایمیل اختصاص دهیم تا نتواند بیش از این میزان مشخصاز فضای هاست استفاده نماید. بسته به تنظیمات مدیر سرور ، مقدار پیشفرضی برای آن در نظر گرفته شده است که با انتخاب گزینه Another size میتوان این میزان فضای اختصاص داده شده را تغییر داد.

در فیلد Description in Plesk ، میتوانیم توضیحاتی در مورد این اکانت ایمیل وارد نمایید که توسط  صاحب اکانت ایمیل قابل مشاهده است.

در نهایت جهت ذخیره تنظیمات بر روی گزینه OK کلیک میکنیم.

پس از کلیک بر روی گزینه OK ، پیغامی مبنی بر ایجاد اکانت ایمیل نمایش داده خواهد شد. در این صفحه نام اکانت و برخی مشخصات دیگر آدرس ایمیل ساخته شده نمایش داده خواهد شد.

حال میتوانیم با کلیک بر روی اکانت ایمیل مورد نظر ، مشخصات آن مانند پسورد را تغییر دهیم.