نمایندگی WebData

فناوری اطلاعات نگاه برای همكاران و طراحان وب ای كه میخواهند در زمينه میزبانی وب فعاليت داشته باشند سرويس های ويژه نمايندگی را در نظر گرفته است. در سرويسهای نمايندگی ، نماينده بدون سرمايه گذاری سنگين می تواند سرویسهای میزبانی وب به مشتریان خود ارائه دهد و بدون نیاز به ثبت و سفارش و پرداخت هزینه جداگانه ای با استفاده از کنترل پنل مخصوص نمايندگی خود در هر ساعت از شبانه روز فضای مورد نظر خود را به فروش رساند .

نمایندگی ثبت و تمدید انواع دامنه

نمایندگی اعتباری لینوکس و ویندوز

پرسود و بی دردسر

کنترل پنل مستقل

عدم نیاز به تخصص کافی

انواع سرویس های نمایندگی

Reseller Hosting درواقع یک تجارت پر سود و بی دردسر می باشد که نیازی به تخصص ندارد . فناوری اطلاعات نگاه با فراهم نمودن مجموعه ای از سرور های Dual Processor با پهنای باند وسیع برای استفاده Reseller ها و تمامی امکانات مورد نیاز آنان برای ارائه خدمات میزبانی وب با کیفیت بسیار بالا راه را برای ورود به یک تجارت با سود صد در صد قطعی هموار نموده است. هر Reseller با در اختیار داشتن یک کنترل پنل مستقل تحت وب به راحتی و بدون نیاز به تماس با فناوری اطلاعات نگاه قادر به مدیریت کامل وب سایتهای مشترکین خود می باشد ، این کنترل پنل با داشتن امکاناتی از قبیل افزودن ، ویرایش و حذف Domain و تعریف Plan های میزبانی دلخواه و تمامی نیازهای Reseller را برای ارائه خدمات میزبانی وب به کاربران خود فراهم نموده است. در هیچ یک از قسمت ها و نرم افزار های نصب شده در این سرورها نامی از فناوری اطلاعات نگاه قید نشده است .همچنین Resellerها میتوانند برای Set کردن دامنه ها به Host خود ، از NS اختصاصی خود ( مثال : ns1.reseller.com ) استفاده نمایند.
انواع نمایندگی , نمایندگی ویندوز , نمایندگی لینوکس , نمایندگی اعتباری , نمایندگی دامنه

نکات قابل توجه

۱. نماینده فروش ( نمایندگی فروش بر روی فضای نمایندگی ) علاوه بر ملزم بودن رعایت قوانین و مقررات ارائه خدمات میزبانی فناوری اطلاعات نگاه اجازه راه اندازی و ارائه خدمات وبلاگ و نظیر آن را نخواهند داشت .
۲. لازم به ذكر است كلیه خدمات پشتیبانی و آموزشی در حالت نماینده فروش درصدی بر عهده تیم فنی وب دیتا بوده ولی در حالت اجاره فضای نمایندگی خدمات پشتیبانی و آموزشی تیم فنی فقط به اجاره كننده فضای نمایندگی ارائه خواهد شد.

امتیاز

امتیاز: 100% - 32 votes
100%